מתווכי נדל"ן מומלצים באזורך הזן בקשה כעת וקבל הצעות מעד שלושה מתווכים מתאימים ומומלצים. רק מתווכים בסביבתך, המתמחים בתחום הנדרש לך יחזרו לפנייתך.

תיווך דירות ובתים

מחפשים שירות של תיווך דירות ובתים? באתר תוכלו למצוא מתווכים דירות ובתים בכל רחבי הארץ לכל סוגי הדירות שאתם רוצים למכור, לרכוש או לשכור.

תיווך דירות ובתים למכירה או רכישה

אחד הקשיים כשמנסים למכור דירה הוא למצוא רוכשים רציניים שבאמת מעוניינים לנהל משא ומתן על לגבי רכישת הדירה. אם אי פעם ניסיתם למכור דירה כנראה נתקלתם בהרבה אנשים שהראתם להם את הדירה, דיברתם איתם כמה פעמים, נפגשתם וסתם בזבזו לכם את הזמן.

 

גם כשמנסים לקנות דירה המצב לא תמיד כזה פשוט. רואים הרבה דירות, חושבים על האיזור הגיאוגרפי, מחפשים דירה שיכולה להרגיש כמו בית וכמובן צריך להתחשב במחיר. בגלל הקשיים האלה הרבה אנשים פונים לתיווך דירות ומקלים על החיים שלהם בחיפוש אחר הדירה או הרוכשים הנכונים.

 

תיווך בית

מה העלות של תיווך דירות ובתים?

עלות תיווך דירות ובתים יכולה להשתנות בהתאם למיקום הגיאוגרפי שלכם, בהתאם לביקוש וההיצע של הנכס, וגם בהתאם למתווך או משרד התיווך שאת שירותיו תשכרו. נוכל להגיד לכם שדמי התיווך לרוב נעים בין 1% - 2%.

 

עלות ממוצעת לעמלת תיווך על בתים ודירות

עלות ממוצעת לעמלת תיווך על בתים ודירות: % 1.5

טווח עמלה גבוה % 2

טווח עמלה נמוך % 1

תיווך דירות להשכרה - מי צריך לשלם את העמלה?

לפי החוק בישראל במידה והמשכיר הוא זה שלקח את שירותיו של מתווך - המשכיר הוא זה שצריך לשלם את דמי התיווך, אם כי יש סייגים לנושא הזה. סייג נפוץ לדוגמה הוא במידה והשוכר ראה מודעה באינטרנט או ברשתות החברתיות לגבי דירה להשכרה ורשום בה שהיא מתיווך. במקרה הזה השוכר נחשב כשהשתמש בשירותיו של המתווך וצריך לשלם את דמי התיווך שהתחייב עליהם.

 

בכל מקרה חשוב לומר שהסכמה על דמי תיווך חייבת להיות בכתב מצד השוכר. אם תרצו תוכלו להרחיב על איסור גביית דמי תיווך באתר של כל זכות. לגבי העמלה של תיווך דירות להשכרה העמלה המקובל היא חודש שכירות + מע"מ.

תיווך דירות בכל רחבי הארץ

דרך 'המתווך שלי' תוכלו למצוא תיווך דירות בכל מקום בארץ בו אתם גרים. אנחנו עובדים עם הרבה מתווכים ומשרדי תיווך בכל רחבי הארץ כך שתוכלו רק להשאיר פרטים או להתקשר אלינו ואנחנו נדאג לוודא איזה סוג נכס אתם צריכים ואיפה אתם גרים או מחפשים כדי שנוכל להתאים אליכם את המתווך הנכון.

מתווך זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9897799

תיווך של כל סוגי הדירות והבתים

מעבר לבתים ודירות סטנדרטיות אנחנו עובדים גם עם תיווך לסוגי דירות אחרים. תלחצו על הכפתור אם תרצו להרחיב עוד על אחד הנושאים:

שאלות נפוצות לגבי תיווך דירות ובתים

הוספנו לכם שאלות נפוצות לגבי תיווך דירות ובתים:

מי משלם את העמלה על תיווך של דירה להשכרה?

יכול להשתנות בהתאם לסיטואציה וההסכם כמו שהרחבנו על כך בתוך העמוד.


איך מוצאים מתווך דירות מומלץ?

בשביל למצוא מתווך דירות מומלץ כדאי לראות מה לקוחות קודמים אמרו עליו ולברר שהוא לא לוקח עמלה מוגזמת ביחס לאיזור הגיאוגרפי.